T2 Trainspotting
Prvo je bila prilika... Onda je bila izdaja. Prošlo je dvadeset godina. I Mark Renton vraća se u jedino mjesto koje je ikad istinski zvao domom, gdje ga čekaju njegovi stari prijatelji: Spud, Sick Boy i Begbie.