Sila
„Sila” Martina Marečeka kronika je pet teških godina u životu publicista, feminista i kulturološkog agenta Kamila File tijekom kojih se nosio s problemima u vezama, depresijom i ekstremnim eksperimentima na vlastitom tijelu.