Rane prošlosti (HBO)
Znajući da će joj kći umrijeti ako joj se ne presadi koštana srž, majka je prisiljena suočiti se s pogreškama iz prošlosti i pronaći dijete koje je dala na posvajanje prije mnogo godina u nadi da će biti odgovarajući donor.