Ralje iz dubine
Morski biolog Greg Skomal i njegova ekipa vraćaju se s podvodnim vozilom REMUS SharkCam na otok Guadalupe da bi pronašli najvećeg morskog psa na svijetu kojeg zovu Deep Blue.