Put pobjednika
Istinita priča o dr. Bennetu Omaluu (Will Smith), forenzičnom neuropatologu koji je otkrio postojanje CTE-a, moždane traume povezane s „footballom" kod profesionalnih igrača i koji je neumorno radio na jačanju javne svijesti.