Psi iz rezervoara
Bili su savršeni stranci, okupljeni da izvedu savršen zločin. No onda se njihova jednostavna pljačka pretvorila u krvavu zasjedu, a nemilosrdni ubojice shvaćaju da je jedan od njih policijski doušnik. Ali koji? U gangsterskom klasiku Quentina Tarantina.