Prvaci
Marco je pomoćni trener profesionalne košarkaške ekipe. Nakon sukoba sa šefom i prometne nesreće Marco dobije otkaz te je osuđen na 90 dana društveno korisnog rada: mora trenirati košarkašku ekipu osoba s mentalnim teškoćama.