Duša surfera
Inspirativna istinita priča o tinejdžerskoj surferici Bethany Hamilton (AnnaSophia Robb), koja je izgubila ruku u napadu morskog psa i hrabro prevladala sve prepreke da ponovno postane prvakinja čistom odlučnošću i nepokolebljivom vjerom.