Prijatelji Boga: Putovanje s Alexandrom Pelosi (HBO)
Da bi bolje razumjela opseg i raznolikost evangelističke kršćanske zajednice, sineastica Alexandra Pelosi krenula je na put da upozna neke evangeliste i dozna što bi njihov utjecaj mogao značiti za budućnost.