Pričest
Kada su odrasli nesposobni, djeca moraju brzo rasti. Ola ima 14 godina i mora se brinuti za svog disfunkcionalnog oca, autističnog brata i majku koja živi daleko od kuće; ali prije svega pokušava ponovno ujediniti obitelj.