Prekid
Nakon dvije g. suživota Garyjeva i Brookeina veza skrenula je s pravog cilja i završila na komičnoj stranputici. Pripremite se na rat bivših partnera.
Nakon dvije godine suživota, veza Garyja i Brooke skrenula je sa svoga pravog cilja i završila na komičnoj stranputici. Pripremite se na bespoštedni rad bivših partnera u zabavnoj, duhovitoj i dirljivoj komediji.