Okupljanje
Tri prijatelja vraćaju se iz inozemstva i svaki od njih nailazi na nešto iz svoje prošlosti. Napokon odlaze u svoj rodni grad Plovdiv kako bi spasili kuću jednog od prijatelja iz djetinjstva od rušenja.