Mrtva tišina (HBO)
Sedmero gluhih učenika i njihova učiteljica... Tri nasilna kriminalca… Jedan čovjek koji stoji između njih. James Garner igra pregovarača u ovom zastrašujućem trileru o krizi koja bi mogla eksplodirati svakog trenutka.