Miss, ti to možeš
Topao prikaz nekoliko mladih sudionica natjecanja u ljepoti "Miss, ti to možeš" za djevojke s posebnim potrebama koju je organizirala Abbey Curran, prva žena s invaliditetom koja se natjecala za naslov "Miss Amerike".