Malci
Pridružite se zaštitničkom vođi Kevinu, mladom buntovniku Stuartu i simpatičnom malom Bobu na globalnom putovanju na kojem će steći priliku da rade za novog šefa – prvu svjetsku superzločinku – i pokušati spasiti sve malce od uništenja.