Lov na vještice
1950-ih u Hollywoodu magija je legalna i svi je rabe osim Phillipa Lovecrafta. Unajmila ga je starleta Kim da otkrije zašto joj karijera ne napreduje. Studijski mogul iznenada umire. Glavni osumnjičeni? Lovecraftova najbolja prijateljica.