K2: Dodir neba
Redateljica i planinarka Eliza Kubarska putuje do podnožja K2, drugog najvišeg vrha na svijetu, s Hanijom, Łukaszom, Lindsay i Chrisom. Oni slijede istu stazu kao njihovi roditelji 1989. No oni se nikada nisu vratili kući...