Hemingway i Gellhorn
Dojmljiva drama o jednoj od najvećih ljubavnih priča 20. stoljeća: vezi između književnog diva Ernesta Hemingwaya i pionirke ratnog dopisništva Marthe Gellhorn. U glavnim su ulogama Nicole Kidman i Clive Owen.