Einstein i Eddington (HBO)
Cambridge 1914. Britanski astrofizičar Arthur Eddington uviđa važnost teorije relativnosti Alberta Einsteina. Iako su im države neprijatelji, dva čovjeka počnu se dopisivati i tako promijene stoljetni svjetonazor.