Dva puta (HBO)
Dokumentarac prati živote izvanrednih glazbenika češkog benda „The Tap Tap“, koji je prije 21 godine osnovao Šimon Ornest kako bi ljudima s invaliditetom dao priliku za uspjeh izvan svakodnevne institucionalne skrbi.