Dinastija Gucci
Kad se Patrizia (Lady Gaga) uda u obitelj Gucci, njezina ambicija otkriva obiteljsko naslijeđe i pokrene niz izdaja, dekadencije, osvete i ubojstva.
Kad se Patrizia Reggiani (Lady Gaga), autsajderica iz siromašne obitelji, uda u obitelj Gucci, njezina neobuzdana ambicija počinje razotkrivati obiteljsko naslijeđe i pokrene niz izdaja, dekadencije, osvete i na kraju... ubojstva.