Bez upozorenja: Priča o Jamesu Bradyu (HBO)
Atentat na predsjednika Ronalda Reagana 1981. godine stajao je njegova glasnogovornika Jima Bradyja ozbiljnih ozljeda. Prvi je put dramatična priča njegove 10-godišnje borbe ispričana.