Američka desnica: Osjećaj nepravde - Glasovi iz kampanje
Redateljica Alexandra Pelosi nudi nam svoj peti HBO-ov dokumentarac, profil konzervativnih Amerikanaca koji nisu htjeli da Barack Obama bude njihov predsjednik.