Try, Try, Triumph
To Ant's dismay, Mike buys a 1979 Triumph TR7, the wedge-shaped swan song of the venerable British sports car line. Underneath its disco-era styling are some quirks, like a homemade air cleaner, bad wiring and soft shocks.