Heart of Darkness
Caroline's thrilled when Tyler returns to town, but he soon suspects that something has been going on between her and Klaus. Matt tries to keep Rebecca occupied. Elena and Damon visit Jeremy in Denver to ask for help finding ancient vampire bloodlines.