Hidden Problems Into Tranquil Hideaway
After seven months on the market, Lyndsay and Leslie battle plumbing problems and water damage to get a small home sold. Using unique solutions, the twins transform the crowded entrance, tiny bathroom and rotted deck into a tranquil hideaway.