Keyshia Cole's Dream Tank
Singer Keyshia Cole is literally dreaming of a beautiful saltwater aquarium with a unique infinity mirror in her home and wants to make it a reality. Keyshia's social media followers led her to ATM, and now it's up to them to make it happen for her.