Bachelor Party Foul
Sparks fly at a strip club when TW's tow interrupts a bachelor party. Jeremy and Elmer join forces to tow a car that's been "untouchable," which leads to a standoff with the angry owners. A car owner gives Pineapple a kinky proposition.