Chopper Roy / Triton and Bantam
Henry and Fuzz stay close to home in Oxfordshire at 'Chopper Roy's' place. He's famed and named for his collection of pristine Raleigh Choppers but it's his vintage British motorbikes and a classic seventies sports coupé that catches their eye.