The Opinionated Entourage Show
Opinions are a dime a dozen on the salon floor, but when brides and entourages collide, whose voice will matter most? Bride Melanie is ready to say "I do" in a gown with sleeves and limited cleavage, but her outspoken entourage seems to think otherwise.