Fiat 130 Coupe and Mercedes 500 SL
Paul has an epic restoration on his hands when Drew falls in love with and buys an automotive design classic, a Fiat 130 coupe, that has a serious corrosion problem. Then, Paul decides to buy a Mercedes 500SL in the hope of turning a quick profit.