Bearing Down on the Ranch
A predatory bear stalks a homestead, forcing the rancher to aggressively protect himself and his cattle. A jetboat engine failure in the river rapids puts Buck’s operation in jeopardy. A violent storm forces bush pilots to make an emergency landing.