Hell, Hogs and High Water
After an emotional reunion, Na’im vows to get Rachel to day 21. A group must migrate through a croc-infested swamp. Bulent finally comes nose-to-snout with the elusive pig he's been hunting. A survivalist is forced out of the challenge.