All Fired Up
Victoria heads to Ireland to find love, but quickly butts heads with her matchmaker. Amber's first date with Keavan goes awry. Harold's mock date ends in a disappointing performance. Arriving in Brazil, Monica meets Luiza to discuss her first match.