Did You Think You'd Get a Prince?
Chad overshares on his first date in Colombia. Harold's date continues in his hotel room. Michelle enlists the help of a matchmaker to find her prince. Nathaly has a spiritual connection with her date. Mark's date's family greets him at the door.