Hollywood Thriller
In the 1970’s, Anneka Di Lorenzo found fame as a successful model in Penthouse Magazine. After becoming Pet of the Year, she secured a part in the Hollywood blockbuster Caligula. However, from that point, Anneka’s life unraveled with tragic consequences.