A Neighborhood of Monsters
The case of a missing 17-year-old pregnant girl goes cold after she’s considered a runaway, but it gets a renewed push after three women escape Ariel Castro’s house of horrors. Once the case reopens, investigators are relentless in hunting down a suspect.