Josh Allen shows how he has developed into an elite QB talent with help from biometrics expert Chris Hess. As the Bills head to Tampa Bay for their preseason finale, roster cutdowns loom for players on the bubble, such as Jimmy Ciarlo and K.J. Hamler.