Into the Woods
Boyd and Sara journey deeper into the forest than Boyd has ever gone, encountering new and terrifying mysteries. Jim’s confidence in the radio tower begins to wane. An unexpected tragedy causes Donna to unravel. Kenny and Kristi share a moment.