The Ghost Ship
A Miami couple’s idyllic Bahamian voyage aboard a luxury charter boat turns haunting when the craft drifts near Cuba, crew vanished. Bloodstains and a missing raft unravel a tale of dark secrets beneath the shimmering waters of paradise.