Trapped in a House of Torture
Tammy Moore’s loyalty to her mother, Marie, is absolute. When police arrest Marie for murder, Tammy even lies to protect her. But a look back at the horrific events of her youth forces Tammy to see her mother in a new -- and terrifying -- light.