The Monster Is Innocent
When he's outed as transgender in front of his classmates, Ícaro faces an unexpected influx of popularity. Hoping to keep an eye on Enzo, Malu invites him back to her neighborhood for a rap battle, but soon finds her guest attracting unwanted attention.