Boarded on the Time Bandit
Johnathan's dash to the dock halts as the Coast Guard boards the Time Bandit. Sig seeks a bigger biomass out west and convinces Rick to go to Adak to dig up his father's lost fishing spots. The Hillstrands attempt a high-risk harbor entry in 20-foot seas.