A Bridge Too Far
Sig gets blown off course when an Arctic storm strikes the Northwestern on its opening set of Golden King. Jake faces the devastating loss of his longtime engineer. Monte takes the wheel of the Wizard when Keith inexplicably collapses in the wheelhouse.