Liberty
As Axe Cap returns to the office, Axe makes a surprise announcement, leaving the team's futures in flux. Wendy's divorce becomes complicated when Chuck sticks his nose in the Mase Carb financials. Axe rings an unexpected ally to get intel on Chuck.