All the Wilburys
Axe tries for a fresh start at Axe Capital. Chuck asserts his political autonomy—and wrestles with whether to honor his word to a friend. Taylor asks for more independence at Axe Capital. Lara and Axe negotiate a new arrangement regarding Lara's money.