Glengarry Glen Floss
As the end of summer nears, it's time to start prepping for back-to-school, and Hilaria plans a trip to the city to take all 7 kids to the dentist. Actor Caroline Rhea visits and talks Hollywood with Alec, and Ireland Baldwin comes to town with her baby.