Bye, Alopecia
William lost his hair in a fire, but after years of bad hair pieces, Dr. Angie has a fix. Shanae suffers from bald spots and hopes Dr. Meena can do a transplant. Former model Charli is growing a beard, and it's up to Dr. Isha to help her save face.