A Leap of Faith
Gino packs for his trip to Panama to meet Jasmine. Memphis is ready to marry a Tunisian man she's never met before. Caleb and Alina prepare to meet after 13 years. Kim plans to fly across the world for her last shot at love -- with Usman.