AfrAId
A family tests a new digital assistant for their home, but the A.I. soon takes more control of their lives than they imagined.
A family tests a new digital assistant called AIA, which is meant to facilitate and protect the family members' lives. But AIA quickly evolves to unsuspected levels and, to fulfill her purpose, she will take more control than they imagine.